آ
-
آقازاده، فاطمه
مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 46-64]
ا
-
ابراهیم زاده، میترا
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
ابراهیمی قوام، صغری
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
اربابی فر، فاطمه
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
-
اصغری، فاطمه
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
اصغری، فاطمه
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
ب
-
بازوبندی، محمد حسن
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالشهای موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 1-12]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
پ
-
پرهیزی، مهدیه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
ج
-
جانقربان، ریحانه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
چ
-
چیت ساز، مهدی
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
ح
-
حسینی صدر، صمد
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]
خ
-
خاتمی، الهام
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
خادمی، سیامک
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
خاکشور، حجت
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
خوشدل، فاطمه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
د
-
دادخواه، زهرا
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
دشتی خویدکی، مطهره
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
ذ
-
ذوالفقاری، پروانه
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
ر
-
رحیمی مزرعه شیخ، ایمان
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
رشید مایوان، زهرا
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
رشیدی، پردیس
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]
س
-
سعیدی، علی
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
سلیمانی، اعظم
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
ص
-
صادقلو، اسما
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
صالحی سلامی، فرزانه
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
صباغان، مریم
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
ظ
-
ظفر حیدرپور، مهدی
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
ف
-
فاضلی ناصر آباد، عبدالکریم
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
فرهومند، افسون
تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
ق
-
قاسم زاده، داود
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]
ک
-
کاشانیان، سارا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
کریمی، فرهاد
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
کشاورز، الهه
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
کشاورز، الهه
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
-
کمالی، غلامرضا
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
کمالیانفر، احمد
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
کهرازهی، مجید
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
م
-
مجدی زاده، محمد
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
محمدی، مهتاب
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 65-88]
-
محمدی پور، ناصر
تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
-
محمودی، مهسا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
مشک بید، فاطمه
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
-
معصومی نژاد، رضا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
منوچهری زاده، الهام
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
-
مهدوی، لطف اله
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
ن
-
ناظر دیلمی، سمیه
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
و
-
وصالی، منصور
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
وصالی، منصور
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]
ی
-
یزدانخواه، فاطمه
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 22-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد