نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، فاطمه مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 46-64]

ا

  • ابراهیم زاده، میترا بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • ابراهیمی دباغ، محمد مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • ابراهیمی دباغ، محمد بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • ابراهیمی قوام، صغری آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
  • اربابی فر، فاطمه تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
  • اصغری، فاطمه شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • اصغری، فاطمه مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]

ب

  • بازوبندی، محمد حسن بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالش‌های موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 1-12]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]

پ

  • پرهیزی، مهدیه بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]

ج

  • جانقربان، ریحانه بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]

چ

  • چیت ساز، مهدی کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]

ح

  • حسینی صدر، صمد مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]

خ

  • خاتمی، الهام بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
  • خادمی، سیامک شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • خاکشور، حجت بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • خوشدل، فاطمه بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]

د

  • دادخواه، زهرا مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
  • دشتی خویدکی، مطهره مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]

ذ

  • ذوالفقاری، پروانه بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

ر

  • رحیمی مزرعه شیخ، ایمان مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • رشید مایوان، زهرا بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
  • رشیدی، پردیس بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]

س

  • سعیدی، علی بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • سلیمانی، اعظم مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]

ص

  • صادقلو، اسما بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • صالحی سلامی، فرزانه مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • صباغان، مریم آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]

ظ

ف

  • فاضلی ناصر آباد، عبدالکریم آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
  • فرهومند، افسون تأثیر استفاده از نرم‌افزار شبیه‌ساز آزمایش‌های فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]

ق

  • قاسم زاده، داود مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]

ک

  • کاشانیان، سارا بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • کریمی، فرهاد یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
  • کشاورز، الهه آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
  • کشاورز، الهه بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
  • کمالی، غلامرضا آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
  • کمالیان‌فر، احمد مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
  • کهرازهی، مجید کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]

م

  • مجدی زاده، محمد مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
  • محمدی، مهتاب تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 65-88]
  • محمدی پور، ناصر تحلیل محتوای کتاب‌ فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
  • محمودی، مهسا بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • مشک بید، فاطمه بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
  • معصومی نژاد، رضا بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • منوچهری زاده، الهام بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
  • مهدوی، لطف اله بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]

ن

  • ناظر دیلمی، سمیه تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]

و

  • وصالی، منصور یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
  • وصالی، منصور شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • وطن پور، حمید رضا بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • وطن پور، حمید رضا بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
  • وطن پور، حمید رضا بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]

ی

  • یزدانخواه، فاطمه مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 22-46]